alapitvany 1200

VÁLTOZÁS!
Iskolánkban a tankönyvosztás 2016. augusztus 29-én (hétfőn) és augusztus 30-án (kedden) csak a FELSŐ tagozatos FIZETŐS tanulóknak!
 
Hétfőn: 7:30-18:00 óráig, kedden: 7:30-18:00 óráig
 
ALSÓ tagozatosoknak: mivel térítésmentesen kapják a tankönyveket, ezért szeptember 1-jén az osztályfőnöküktől vehetik át a tankönyvcsomagjaikat.
 
Az INGYENES tankönyvre jogosult FELSŐ tagozatosok szintén szeptember 1-jén vehetik át tankönyveiket könyvtári kölcsönzés útján.
 

 Tudnivalók:

A fizetős diákok esetében a leszállított könyvek alapján számla készül, melyet a szülők az iskolától kapnak kézhez a tankönyvekkel együtt, átadás/átvételi bizonylat kíséretében. Ebből 1 eredeti aláírt példány Önöknél marad, a 2. eredeti aláírt példány az iskolan marad. A számla alsó, perforált részén találják a befizetéshez szükséges csekket. 
Befizetési határidő: 2016. szeptember 16.
Befizetés módja: 
- csekk vagy banki átutalás a következő számlaszámra: 64400068-30107825-11100049
 - iskolakezdési utalvány: a kijelölt postahivatalokban 
A tavalyi évhez hasonlóan személyesen készpénzzel, illetve bankkártyával a  postahivatalokban, valamint készpénzzel és bankkártyával az összes postahivatalban fizethetnek. 

Ha gyermeke iskolát vált:a tankönyvrendeléssel kapcsolatos teendőkről kérjük, érdeklődjön az iskolájánál (fizetős diákok esetében az iskola döntése alapján a kifizetett könyveket az iskolát váltó diák vagy viheti magával - amennyiben ugyanazokból a könyvekből tanítanak a másik iskolában - vagy az új iskolában új tankönyveket rendelnek gyermekének. 

Jogosultsági státuszváltozás, illetve az ingyenességre jogosító határozatok leadásával kapcsolatban: a változás kezelésében, elfogadásában, illetve rendelési felületen történő rögzítésében a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. nem illetékes. Kérjük, ez ügyben az iskolával vegyék fel a kapcsolatot!
Lakcímváltozás: kérjük a változásokat minden esetben az iskolának jelezzék, mivel a rendelési felületen csak az iskola tudja módosítani azokat.
 

Közzétételi lista

Különös közzétételi lista

Itt  Itt  olvasható
 
COVID 19 adatok:
Fertőzöttek száma:
Dolgozók száma: 3
Gyerekek száma: 1

Dokumentumok

Itt letöltheti, vagy online olvashatja dokumentumainkat, .pdf kiterjesztésben. Kérjük, kattintson a megfelelő címre.

Elérhetőség

Cím: 9700 Szombathely, Benczúr Gyula utca 10.

Titkárság: +3620 4272526

Igazgatóhelyettesi iroda: +3620 4271054

Fax: +3694 505-670

email: kamon kukac gothardiskola.hu

 

Korszerű Iskoláért Alapítvány

 Számlaszámunk: 11747006-20118147
Adószámunk: 19246640 - 1 - 18
A Korszerű Iskoláért Alapítvány éves szinten milliós nagyságrendben járul hozzá az iskolai infrastruktúra fejlesztéséhez.
Ezúton is szeretnénk megköszönni támogatóinknak, hogy az elmúlt tanévben iskolánk alapítványának ajánlották fel személyi jövedelemadójuk egy százalékát!
 
Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy és , szöveg, amely így szól: „A Korszerű Iskoláért Alapítvány éves szinten milliós nagyságrendben járul hozzá az iskolai infrastruktúra fejlesztéséhez. Adószámunk: 19246640-1- 19246640-1-18 18 1 1% % Számlaszámunk: 11747006-20118147 KÃSZÖNJÜK!”
 
 

tanulmanyi

sport

ETKEZES 4

etlap 3

kreta 2

classroom 2

TANEV RENDJE 2

dokumentumok 2