alapitvany 1200

Május 8. vasárnap: A mai napunk a modern Párizs megismerésével kezdődött. A  la defence negyedben a felhőkarcolókat fényképeztük. A délelőttöt a már sokszor megcsodált Eiffel toronyban töltöttük. A tegnapi szüli és névnaposainkat este a buszban énekelve köszöntöttük,de ma a Marsall mezőn piknikezve igazi francia sajttortával is ünnepeltük. A tortákat külön köszönjük Gergelynek, Lívia néni fiának. Ibolya nénitől  pedig nemcsak az ünnepeltek, hanem mindenki egy kis ajándékkal tér majd haza. A szajnai hajózás előtt a Notre Dame kapui álltak nyitva előttünk. A parfüm múzeum és bolt illatától teljesen elbódultunk. Majd a Montmartre felé vettük az irányt és egy hangulatos vendéglőben várt a vacsoránk. Felsétáltunk a Sacre Coure bazilikához és a festők terén sétáltunk. A napot bearanyozta az Eiffel torony villogó fényáradata.
Holnap reggel indulás Disneylandbe..

Május 7. szombat: A reggeli buszos városnézés után Monsieur Etien vezetett bennünket a Consiergerie középkori falai között. Az Invalidusok templomában meghajtottuk fejünket Bonaparte Napoleon szarkofágja előtt. Kitűnő sofőrjeink elvittek bennünket a Boulvard Saint Michaelre, ahová Ady Endre szerint beszökött az ősz, majd a Versailles kastély bejárata elött nyitották ki a busz ajtaját. A Napkirály palotája elbűvölt bennünket. Még a labdaházban is jártunk. Az ismét finom vacsorát a  rue Rivolin, Párizs egyik leghíresebb utcájában fogyasztottuk el. Ezután a nyolcsávos,a világ keghíresebb sugárútján, a Champs Elysees-n korzóztunk. Este sétáltunk a Diadalív tetején.

Május 6. péntek: A finom reggeli után az Európa Parlament épületét látogattuk meg. És indulás Párizsba. Átutaztunk az első világháború verduni csatájának helyszínén is. Útközben a francia királyok koronázási helyszínét, a rheimsi katedrálist csodálhattunk meg. Fél 5-kor értünk a francia fővárosba. Csodálatos buszos városnézéssel tekintettük meg a főbb nevezetességeket. A bőséges és finom vacsora után a Louvre múzeumában "töltöttük" az időt este 10-ig,ahol pl. "csak"a világ legnagyobb gyémántját is megcsodálhattuk.

Május 5-én hajnali 5-kor indult csapatunk az esős Szombathelyről. Ausztrián és Németországon keresztül vezetett az útunk. Megpillanthattuk Münchennél az aAllianz Arénát és Legolandot. 5 óra körül érkeztünk Strassbourgba,ahol megnéztük a katedrálist,a Petite-France-t. Holnapi napunk az Európa Parlamentben kezdődik.

Képek itt: Párizsban

Dolgozók száma: 0
Gyerekek száma: 0

Dokumentumok

Itt letöltheti, vagy online olvashatja dokumentumainkat, .pdf kiterjesztésben. Kérjük, kattintson a megfelelő címre.

Elérhetőség

Cím: 9700 Szombathely, Benczúr Gyula utca 10.

Titkárság: +3620 4272526

Igazgatóhelyettesi iroda: +3620 4271054

Fax: +3694 505-670

email: kamon kukac gothardiskola.hu

Korszerű Iskoláért Alapítvány

Számlaszámunk: 11747006-20118147
Adószámunk: 19246640 - 1 - 18
Ezúton is szeretnénk megköszönni támogatóinknak, hogy az elmúlt tanévben iskolánk alapítványának ajánlották fel személyi jövedelemadójuk egy százalékát!

Lehet, hogy egy kép erről: 1 személy és , szöveg, amely így szól: „A Korszerű Iskoláért Alapítvány éves szinten milliós nagyságrendben járul hozzá az iskolai infrastruktúra fejlesztéséhez. Adószámunk: 19246640-1- 19246640-1-18 18 1 1% % Számlaszámunk: 11747006-20118147 KÃSZÖNJÜK!”